.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشنواره فرهنگي هنري شعار سال 92 برگزار ميشود

شمال نيوز: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: جشنواره فرهنگي هنري شعار سال 92 همزمان با سراسر كشور در مازندران برگزار مي شود.


 
حجت السلام عباسعلي ابراهيمي روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران  مستقر در ستاد تسهيلات سفر نوروزي اظهار داشت: به منظور تبيين و اشاعه فرهنگ شعار سال جديد كه از سوي رهبر معظم انقلاب نامگذاري مي شود،مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي جشنواره شعار سال را برگزار مي كند.
 
وي افزود: در مازندران نيز اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامي برگزار كننده اين جشنواره خواهد بود.
 
مديركل فرهنگ وارشاد اسلامي مازندران يادآور شد: طراحي گرافيك، عكاسي با دوربين حرفه اي، آماتوري و گوشي همراه، و پيامك محورهاي اين جشنواره است.

ابراهيمي مفهوم سازي پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب  را گسترش فعاليتهاي فرهنگي و هنري مرتبط با شعار سال جديد، شناسايي و ارج نهادن به پديد آورندگاني كه به موضوع نامگذاري سال اهتمام دارند و استفاده از ظرفيت هاي متنوع فرهنگي و هنري براي بهره برداري رسانه ها را از جمله اهداف اين جشنواره برشمرد .
 
وي به زمان و شيوه شركت در جشنواره اشاره كرد و گفت: علاقمندان مي توانند تا پايان فروردين ماه آثار خود را به دبير خانه جشنواره ارسال كنند.
 
ابراهيمي گفت: فراخوان جشنواره در سايت ادراه كل فرهنگ ارشاد اسلامي منشر مي شود
 
وي گفت: به 10 نفر از برگزيدگان هر رشته جوايز نفيسي اهدا و در مراسمي با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از آنان قدرداني خواهد شد. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.